colliecorner

Direktlänk till inlägg 17 februari 2010

definition av perfektion.

Av Marie - 17 februari 2010 23:05

Haft en underbart underbar dag! :)

Och imorgon kommer sötaste AK hit på fika..Min älskade man har nämligen bakat en fantastisk kaka nu ikväll. :))

Han är bara för bäst! En otrolig kock, sjukt duktig på att baka o för att inte tala om alltalltallt annat han gör.


Baby, jag älskar dig så mkt. Min fina, fantastiska Tomas!! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 10 september 2010 16:32

...kika in på vår nya blogg! :)   http://marremedmera.blogg.se ...

Av Marie - 8 april 2010 10:15


..bloggen till ny adress! :)   Och alla ni som följt den här bloggen - följ med dit för en ännu mer angenäm upplevelse & kontanta uppdateringar! ^^,   http://marremedmera.blogg.se        ...

Av Marie - 5 april 2010 12:26

jäklar så seg idag. blev ordentligt sent innan vi somnade igår. såklart kom vi på hur enormt hungriga vi var när klockan var på tok för mkt men som jag brukar säga: man ska aldrig gå o lägga sig hungrig. då somnar man aldrig!! så vi hade mysig ma...

Av Marie - 30 mars 2010 11:59

Sköna tisdag! Vackert väder ute och jag är så glad för varje dag det inte kommer snö! :) I eftermiddag väntar jobbet men det blir inte ett jättelångt pass. Börjar 15:30 och slutar imorgonbitti kl 8:00. Skönt ändå att ha hela dagen kvar..dessutom ...

Av Marie - 26 mars 2010 12:02

Idag är det fredag. Jag tycker dagarna bara springer iväg. :) Dock är det en riktigt seg dag idag..har varit lite trött nu senaste dagarna men känns ändå som att jag är lite piggare idag..jätteskönt. När älskling slutar idag ska vi åka iväg på ett ...

Skapa flashcards