colliecorner

Direktlänk till inlägg 26 februari 2010

Äntligen!!...eller?

Av Marie - 26 februari 2010 13:46

Nu är det verkligen länge sen jag uppdaterade här..slarvigt gjort. :)

Har haft lite att stå i de senaste dagarna så det har liksom inte riktigt funnits någon tid över.


Till att börja med kan jag ju berätta en himla rolig grej - jag har förmodligen fått jobb nu!! :D

Vet inte riktigt om det ännu står mellan mig och en till eller om jag faktiskt fått det men jag ska dit nu i eftermiddag och träffa brukaren och en av assistenterna så förhoppningsvis är jag lite klokare efter det. :)

Jag hoppas verkligen! Känns som att för första gången på länge så har jag faktiskt en plan!

Min plan är den att om jag får det här jobbet, som är på 70%, så ska jag även söka lite utbildningar, tänkte jag. Distansutbildning på halvfart t.ex

Jag håller på att kolla runt för fullt men det finns ju såå många utbildningar och kurser att välja mellan. Har väl kanske ett litet hum om vad jag skulle kunna tänka mig men måste kolla upp lite närmare först innan jag gör något officiellt.

Det är ju som sagt inte riktigt klart än..men håll tummarna är ni snälla. :)

Vore helt perfekt!! :)

Har redan ordnat med hunddagis också och jag tror faktiskt att Gibs kommer tycka det är skitkul! Att få träffa andra hundar, gud..han kommer vara i himmelriket! :D

Jag uppdaterar lite mer om detta ikväll..just nu vet jag inte så väldigt mycket mer än ovan nämnt.


Till veckan ska jag hälsa på rara familjen en sväng också. Var egentligen meningen att dom skulle ha kommit igår men givetvis slog ju oturen till och gänget åkte på magsjuka. :)

Dom verkar iaf må mkt bättre nu så det ska bli jättekul att träffa dom snart igen. Kikki och R har ju dessutom flyttat nu och verkar ha det jättefint så ska bli kul att kolla in deras nya lägenhet. :)


Nu kommer min älskade man snart hem från jobbet. Helt otroligt hur man kan älska någon så mycket. Finns inget jag inte skulle göra för honom. Mitt livs kärlek. Den bästa människan som finns och jag har haft den osannolika turen att få dela varje dag, och livet, med honom. Jag är så lyckligt lottad. :)


Dags för lite kaffe nu och leta vidare efter utbildningar...kanske kolla lediga jobb också om det blir så att jag inte får det här. Men än en gång - jag hoppas verkligen det. :)


Hoppas samtliga har en fin dag..trots all denna j-vla snö som aldrig ger sig. :)


/ Muchacha de otro modo

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 10 september 2010 16:32

...kika in på vår nya blogg! :)   http://marremedmera.blogg.se ...

Av Marie - 8 april 2010 10:15


..bloggen till ny adress! :)   Och alla ni som följt den här bloggen - följ med dit för en ännu mer angenäm upplevelse & kontanta uppdateringar! ^^,   http://marremedmera.blogg.se        ...

Av Marie - 5 april 2010 12:26

jäklar så seg idag. blev ordentligt sent innan vi somnade igår. såklart kom vi på hur enormt hungriga vi var när klockan var på tok för mkt men som jag brukar säga: man ska aldrig gå o lägga sig hungrig. då somnar man aldrig!! så vi hade mysig ma...

Av Marie - 30 mars 2010 11:59

Sköna tisdag! Vackert väder ute och jag är så glad för varje dag det inte kommer snö! :) I eftermiddag väntar jobbet men det blir inte ett jättelångt pass. Börjar 15:30 och slutar imorgonbitti kl 8:00. Skönt ändå att ha hela dagen kvar..dessutom ...

Av Marie - 26 mars 2010 12:02

Idag är det fredag. Jag tycker dagarna bara springer iväg. :) Dock är det en riktigt seg dag idag..har varit lite trött nu senaste dagarna men känns ändå som att jag är lite piggare idag..jätteskönt. När älskling slutar idag ska vi åka iväg på ett ...

Ovido - Quiz & Flashcards