colliecorner

Direktlänk till inlägg 8 mars 2010

nästan så man ska skämmas.

Av Marie - 8 mars 2010 14:59

Nu var det visst himla länge sen jag skrev här. :)

Har hänt en hel del sen sist och sen har jag varit såå trött så jag har faktiskt inte riktigt orkat om jag ska vara ärlig.


Men såhär ligger det till iaf:

Jag har fått jobb! :)

Äntligen! Fått jobb som personlig ass. och kommer jobba 70% och det ligger fördelat på nätter. Nu under inskolningen så blir det såklart mest dagar så man blir insatt i hela vardagen vilket är bra då en människas liv består av så mycket mer än bara nätter..förhoppningsvis iaf. ^^,

Det känns faktiskt hur bra som helst. Jag är väldigt nervös, skall tilläggas. Kanske för att jag varit arbetslös så länge och kanske lite för att jag är rädd att inte riktigt räcka till. Som vanligt då alltså. :)

Men tror verkligen att det kommer bli hur bra som helst.

Eftersom jag kommer jobba nätter och passen blir långa men ganska få så kommer jag att ha massa tid till att umgås med dom kära jag har runt omkring mig, tid till att träna med lillsnörp (Gibson) och tid till att plugga vilket jag också kommer att börja med. Jag ska läsa upp lite ämnen på distans och det känns faktiskt skitbra det med. Längtar verkligen tills allt kommit igång. Tills jag kan börja jobba själv, tills jag fått klart min ansökan till distansen..Men det känns skönt. Jätteskönt.


Idag ska jag jobba mellan 16:15-22 ca så ska faktiskt bege mig om inte alltför länge. Tänkte passa på att dricka lite kaffe inna och se om jag hinner träffa Tompisen innan jag åker. Ikväll får Gibs och husse roa sig själva utan nån tjat-matte som far runt. :)


Nu ska jag sätta mig ner o jäsa en liten stund sen åka.

Hoppas samtliga mår bra! :)

Lovar att det inte ska dröja lika länge till nästa uppdatering.

Ä juh så´n få skämmes. ^^,

(..och för den som inte förstod var det grov dialekt och betyder: det är ju så man nästan får skämmas) :))



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 10 september 2010 16:32

...kika in på vår nya blogg! :)   http://marremedmera.blogg.se ...

Av Marie - 8 april 2010 10:15


..bloggen till ny adress! :)   Och alla ni som följt den här bloggen - följ med dit för en ännu mer angenäm upplevelse & kontanta uppdateringar! ^^,   http://marremedmera.blogg.se        ...

Av Marie - 5 april 2010 12:26

jäklar så seg idag. blev ordentligt sent innan vi somnade igår. såklart kom vi på hur enormt hungriga vi var när klockan var på tok för mkt men som jag brukar säga: man ska aldrig gå o lägga sig hungrig. då somnar man aldrig!! så vi hade mysig ma...

Av Marie - 30 mars 2010 11:59

Sköna tisdag! Vackert väder ute och jag är så glad för varje dag det inte kommer snö! :) I eftermiddag väntar jobbet men det blir inte ett jättelångt pass. Börjar 15:30 och slutar imorgonbitti kl 8:00. Skönt ändå att ha hela dagen kvar..dessutom ...

Av Marie - 26 mars 2010 12:02

Idag är det fredag. Jag tycker dagarna bara springer iväg. :) Dock är det en riktigt seg dag idag..har varit lite trött nu senaste dagarna men känns ändå som att jag är lite piggare idag..jätteskönt. När älskling slutar idag ska vi åka iväg på ett ...

Skapa flashcards