colliecorner

Direktlänk till inlägg 23 mars 2010

en sann lyckans dag. (glöm inte den pågående tävlingen!)

Av Marie - 23 mars 2010 08:55

Godmorgon! :)


Idag började dagen riktigt tidigt. Sitter på jobbet nu och ska snart iväg. Jobbr till 16 idag så har några timmar kvar...men å andra sidan tycker jag att tiden alltid går fort när jag jobbar. Trivs så väldigt bra och det är ju verkligen extra roligt när man märker framsteg hela tiden. Underbart!! :)

Har inte sovit så väldigt bra inatt så med litetur så märks det inte av så mycket idag.


Fick ett ryyysligt glatt besked igår som verkligen gjorde min dag!! ^^,

Låt oss bara säga sm så att jag ska serva upp min bil sen då jag äntligen kommer att ha utrymme för det. :D

"Hon" ska få en ordentlig genomgång..får bara hoppas att inte alltför mycket måste lagas/bytas. Tänkte ju även se om det går att hitta några fräscha sommardäck också..misstänker nämligen att dom som finns nu inte är så bra...om jag inte helt missminner mig. Måste kolla upp det..blev lite osäker.

Men det känns iaf jättebra! Juni kommer helt klart att bli en väldigt trevlig månad. :))


I eftermiddag när jag kommer hem ska jag krama sönder min älskade Tomas. Har saknat honom så vansinnigt mycket. Min rara mjukis. ^^,

Blir lite god middag, massa gos & film..eller nåt sånt. Det ser jag mycket fram emot. Han är den bästa som finns. Han är tryggheten och kärleken personifierad.


Förövrigt har jag fortfarande inte sett röken av några nya namnförslag till bloggen! Är folk inte intresserade av Voddler? :P

Är en verklilgt skitbra tjänst ju..rekommenderas. Vem vill inte kunna se gratis film när som helst? Inte ni tydligen. ;P


Nu börjar det bli dags att pack ihop grejjorna och om en halvis ska vi åka. På lunchen ska jag hem en snabbis til min äälskade Gibson och ta en liten prommis med honom..ser jag också mycket fram emot. :)

Lilla söta gullhjärta som alltid blir så glad när man kommer. ^^,


Nej, som sagt..dags att sätta lite fart! :)

Ha en jättehärlig dag!! :)




  

 
 
ea

ea

24 mars 2010 18:27

Riktigt fin Collie du har!
Har själv haft 2 Collies innan :)

http://eahunddagis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 10 september 2010 16:32

...kika in på vår nya blogg! :)   http://marremedmera.blogg.se ...

Av Marie - 8 april 2010 10:15


..bloggen till ny adress! :)   Och alla ni som följt den här bloggen - följ med dit för en ännu mer angenäm upplevelse & kontanta uppdateringar! ^^,   http://marremedmera.blogg.se        ...

Av Marie - 5 april 2010 12:26

jäklar så seg idag. blev ordentligt sent innan vi somnade igår. såklart kom vi på hur enormt hungriga vi var när klockan var på tok för mkt men som jag brukar säga: man ska aldrig gå o lägga sig hungrig. då somnar man aldrig!! så vi hade mysig ma...

Av Marie - 30 mars 2010 11:59

Sköna tisdag! Vackert väder ute och jag är så glad för varje dag det inte kommer snö! :) I eftermiddag väntar jobbet men det blir inte ett jättelångt pass. Börjar 15:30 och slutar imorgonbitti kl 8:00. Skönt ändå att ha hela dagen kvar..dessutom ...

Av Marie - 26 mars 2010 12:02

Idag är det fredag. Jag tycker dagarna bara springer iväg. :) Dock är det en riktigt seg dag idag..har varit lite trött nu senaste dagarna men känns ändå som att jag är lite piggare idag..jätteskönt. När älskling slutar idag ska vi åka iväg på ett ...

Skapa flashcards