colliecorner

Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

tävla & vinn på bloggen!!

Av Marie - 22 mars 2010 14:34

Raa, vilken segdag det har varit idag. :)

Var uppe redan 6:30 imorse efter många om och men. Var så vansinnigt trött. Gjorde mig iordning lite snabbt och sedan störtade jag på soffan där jag somnade om och faktiskt fick mig ungefär 45 minuters extra sömn. ^^,

Kl. 8 imorse var det dags för möte. Riktigt trevligt och promenaden dit var både uppfriskande och välbehövlig. :)

När jag kom hem strax efter 9 väntade prommis med Gibbe så vi gick en härlig vända, bortmot strandpromenaden. Passade även på att stanna till på jobbet (dagverksamheten) för att hämta mina vantar som jag givetvis lyckades glömma tidigare. :)

Men det blev e mysprommis iaf..och nu är det dags för en till men först ska lillsnörpen få sig lite mat.

Om knappt 1,5 timma ska jag börja dra mig mot jobbet också.

Ska jobba natt inatt och ser mkt fram emot det. :)

Det enda minuset som finns med det är ju såklart att jag saknar min älskade man när jag inte sover hemma men å andra sidan blir det desto mysigare när jag äntligen får krypa ner hos honom natten därpå istället. :)


Har just inte gjort nåt alls idag. Fixat med lite tvätt och...hm..vädrat (gills det? :]) sen har jag sett lite film, gjort ett antal koppar kaffe och..inget mer. Men nu måste jag iaf börja packa nattväskan så jag inte glömmer nåt sen i stressen. Har faktiskt efter 27 år insett att det är ju mycket, mycket bättre om man faktiskt är ute i tid! ^^,

Min pappa har alltid kallatmigförobotlig tidsoptimist och jaa, han har så rätt så. :D

Av nån anledning så tror jag att tiden ska vänta på mig eller att saker tar betydligt kortare tid än dom i själva verket gör. Så - idag ska jag vara ute i GOD tid och vara på jobbet minst 5 minuter innan jag börjar. Så lyder min plan. :)

Innan det ska jag hinna packa väskan/necessären, gå en långpromenad, stanna till på affären, plocka ur diskmaskinen (jaa, idag var jag lat) och om tvättmaskinen hinner bli klar ska även den plockas ur och tvätten hängas!

Annars får det helt enkelt vänta tills senare. :)


Har återigen börjat fundera på att byta namn på bloggen..problemet är bara att jag inte kommer på nåt bra så om ni har kreativ fantasi så skriv gärna ner några förslag! Det skulle uppskattas mycket!

Den som kommer med det bästa förslaget får en INVITE TILL VODDLER! ;)

Ni har denna vecka på er så sätt fart nu direkt! ^^,

 

Nu måste jag öka farten lite här så jag hinner med mig, åtminstone hälften av grejjerna. :)

Försöker slänga in en liten uppdatering ikväll om jag hinner! :)

Glöm inte bort att skicka in era förslag! ^^,


Have a beautiful day, friends! :)




  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 10 september 2010 16:32

...kika in på vår nya blogg! :)   http://marremedmera.blogg.se ...

Av Marie - 8 april 2010 10:15


..bloggen till ny adress! :)   Och alla ni som följt den här bloggen - följ med dit för en ännu mer angenäm upplevelse & kontanta uppdateringar! ^^,   http://marremedmera.blogg.se        ...

Av Marie - 5 april 2010 12:26

jäklar så seg idag. blev ordentligt sent innan vi somnade igår. såklart kom vi på hur enormt hungriga vi var när klockan var på tok för mkt men som jag brukar säga: man ska aldrig gå o lägga sig hungrig. då somnar man aldrig!! så vi hade mysig ma...

Av Marie - 30 mars 2010 11:59

Sköna tisdag! Vackert väder ute och jag är så glad för varje dag det inte kommer snö! :) I eftermiddag väntar jobbet men det blir inte ett jättelångt pass. Börjar 15:30 och slutar imorgonbitti kl 8:00. Skönt ändå att ha hela dagen kvar..dessutom ...

Av Marie - 26 mars 2010 12:02

Idag är det fredag. Jag tycker dagarna bara springer iväg. :) Dock är det en riktigt seg dag idag..har varit lite trött nu senaste dagarna men känns ändå som att jag är lite piggare idag..jätteskönt. När älskling slutar idag ska vi åka iväg på ett ...

Ovido - Quiz & Flashcards