colliecorner

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Marie - 14 mars 2010 14:52

Ja, minst sagt en skithärlig dag! :)


Har just kommit hem nu efter att ha jobbat mitt första nattpass. Det har gått så braatt man knappt kan tro det..sjukt härligt! :)

Fikade nybakt och tittade på Melodifestivalen igår..går ju att diskutera om huruvida rätt låt vann men det tänker jag inte lägga nån tid o energi på i detta nu. :)

Är på så bra humör att jag vet inte vad!

Har även hunnit med en skön cykeltur i solen idag som verklgen gav energi.


Nu ska jag o lillsnörp ut i solen en stund. Första natten ifrån honom men han o husse har haft det kanonbra! Karlarna i huset behöver väl sin dos av kvalitetstid också, I guess! ;P


Hps alla har en ljuvlig dag.

Får se vad kvällen bjuder på, men det ryktades om att det skulle vara nån slags middag här på Lundavägen. Vore hur kul som helst!! :D


Nej, nu måste jag gå..lillen "ropar"!


Puss o kram!


  

Ovido - Quiz & Flashcards