colliecorner

Alla inlägg under april 2010

Av Marie - 8 april 2010 10:15

..bloggen till ny adress! :)

 

Och alla ni som följt den här bloggen - följ med dit för en ännu mer angenäm upplevelse & kontanta uppdateringar! ^^,

 

http://marremedmera.blogg.se





  

Av Marie - 5 april 2010 12:26

jäklar så seg idag. blev ordentligt sent innan vi somnade igår.

såklart kom vi på hur enormt hungriga vi var när klockan var på tok för mkt men som jag brukar säga: man ska aldrig gå o lägga sig hungrig. då somnar man aldrig!!

så vi hade mysig matstund i bädden och såg den enormt bra filmen "Remember the titans". Se den om ni inte gjort det. :)


Idag händer det nog inte så överdrivet mkt, skulle jag tro. Jag börjar jobba kl. 15:45 och slutar imorgonbitti 8:00. :)

Har ju varit hos mina föräldrar sen i onsdags och kom hem i lördags. Har verkligen varit kul att träffa alla igen. Känns så himla roligt att jag hunnit umgås en hel del med min rara kusin Jenny, som jag saknar mkt. Har även träffat min underbara bästa vän Annzo också. Lika underbar som alltid! :)

Nej, det var ett riktigt bra besök. Nästa gång hoppas jag att min älskade Tomas ska ha möjlighet att följa med också..då vore det perfekt. :)


Tänkte bjussa på lite bilder sen besöket. Dels är det från när jag och Jenny var på Flogsta med hundarna och sen är det helt enkelt bara lite nöjesfotografering också. :)



Kusin Jennys vackra kille. Snäll som få och en riktig mysfarbror. :)

  

Tennisbollen var kvällens höjdpunkt! :)


  

Fina lurv.  :)


  

Zeke ansåg sig ha mer rätt till bollen eftersom han är äldre ^^,


  

:)


  

Lillsnörp in action!

  

Fina Jenny & Zeke


  


  


  


  


  


  


  


  

  

Ovido - Quiz & Flashcards