colliecorner

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Marie - 1 februari 2010 13:17

nu är länklistan uppdaterad!

Av Marie - 1 februari 2010 11:25

finns ju tusen saker man skulle vilja ha!

livsfarligt att sätta sig o luska runt på nätet, det slutar alltid med en minst 10 m. lång önskelista på alla möjliga och omöjliga prylar! :)

har samlat ihop lite här iaf. såklart finns det ju massor med mer saker men skulle jag lägga upp allt så skulle jag få sitta tills nästa vecka så jag koncentrerar mig helt enkelt på de hundrelaterade produkterna. :)












  

supergulligt Burberry-inspirerat halsband från www.finahund.se

Bra pris också, 79 kr.

Skulle såklart bli skitfint på Gibs. :)



Har redan en sån här visselpipa men kan varmt rekommendera den. Super att använda när man tränar inkallning. Här funkar den klockrent varenda gång.

19 kr. på www.hooks.se



  

Vattenflaska med finess

Bara att fälla ut den blå behållaren så har man en vattenskål. Perfekt!

39 kr. på www.hooks.se

  

Kan inte beskriva hur mkt jag vill ha denna!

Vore perfekt så inte lillen blir förfrusen.

Bra pris även på denna..

169 kr. på www.hooks.se   











Tossor i neopren. Min syster Kikki rekommenderar dom inte alls. Tyckte att dom sitter för dåligt men jag skulle nog ändå vilja ha en par så snutten slipper ispärlor mellan tårna och att bli kall om tassarna. Rena fyndpriset!

69 kr./par på www.hooks.se



Säkerhetsbälte till hunden..hur bra som helst! Kommer att beställa en sån här så snart rara tant Ekonomi tillåter. :)

Ni förstår det nog utan att jag säger det, men tänk på att aldrig fästa den direkt i halsbandet. Använd lämplig sele. :)

Priset är 149 kr. och den kan köpas på www.hooks.se













En grej till som definitivt kommer inhandlas så småningom är ett regntäcke!

Så sjukt behändigt under blöta dagar, speciellt om man har en långhårig hund vilket man onekligen kan säga att Gibson är. :)

Hade gärna haft fler färger att välja mellan men skulle absolut "stå ut" med denna.

129 kr. på www.hooks.se





  

Smart ihopfällbar vatten/mat-skål till resan.

29 kr. på www.hooks.se














    

Här är ytterligare en produkt som jag verkligen, verkligen, verkligen kan rekommendera er att investera i!!

En FURminator!

Helt klart den i särklass bästa kam/borste jag provat och den lever faktiskt upp till all den reklam som görs om den.

Ska lägga upp lite bilder så ni får se skillnaden mellan vanlig kam och FURminator. Man tror inte att det är sant!

Istället för att köpa den på er djuraffär så rekommenderar jag er att först gå in på www.tradera.com och skriv in "FURminator" i sökfältet. Där kan ni hitta en till ett betydligt trevligare pris. Rek. pris på en i strl. Medium (som är en sån som vi har) ligger på runt 400 kr. i butik. På tradera kan ni hitta en för 119 kr. plus frakt. Finns även att hitta i strl Small och Large också. :)
















Sötaste selen med bästa priset!

39 kr. på www.hooks.se (gäller alla storlekar) 











Ja, det var veckans vill-ha!

Risken finns att den listan kommer att uppdateras en aning eftersom. :)

Tipsa gärna om bra sidor där man kan kolla allt från halsband till hundkläder, allt är av intresse! :)

Har ni nån länk som ni tycker borde stå med här så är det bara att skicka den så ska jag lägga till den!


Nu är det dags för promenad i solen!

Hoppas alla får en bra dag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards