colliecorner

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Marie - 9 februari 2010 11:17

Ja, mycket att göra idag och det känns så otroligt bra!

Sortera papper, ringt hyresvärden, ringa BBB och klaga på kass hastighet och överpriser m.m m.m m.m

Lite av det som står på agendan idag. Hade även tänkt försöka hinna baka lite tills min älskling kommer hem. :)

Han arbetar hårt vareviga dag så kanske lite trevligt för honom att få komma hem till ett rent o fint hem som doftar nybakt bröd. :)

Åh, han är den bästa..den allra bästa mest underbara som finns. :)


Nu är kl 11:19, kaffet står på bryggning och disken väntar.

Måste rappa på lite här nu..hålla ångan uppe. Annars brukar det ju vara lätt hänt att man liksom tappar geisten när man sätter sig ner.


Ohh, nu lyser till o med solen!! :D

Nu måste jag skynda på med allt det här så jag hinner ut o haffa några strålar med Gibs!

Hoppas den inte försvinner innan jag är klar bara!


Well..ni får ha en trevlig dag. Åter kommer lite senare...möjligtvis med lite nya bilder. :)



(Till min underbara Tomas: jag älskar dig, baby! mest i uni.   )

 

 

 

 

Bjuder på en söt bild av BLOCK 44 här också..höll på att glömma! ^^,


  

Kolla gärna in deras blogg och sidan på Myspace. :)

Ovido - Quiz & Flashcards