colliecorner

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Marie - 15 februari 2010 21:08

kanske inte riktigt så men jag skulle vilja skicka ut en liten efterlysning på era BÄSTA "bli-frisk-fort-som-f*n-tips"!

har nåt utdraget här som jag börjar bli less på så kom igen..nu vill jag bli frisk & pigg som få!!

  

Av Marie - 15 februari 2010 17:18

Nu ligger flera auktioner uppe! Designerplagg m.m :)

Dags att lägga ett bud! :)

Av Marie - 15 februari 2010 15:54

Just ja..glömde ju säga att det kommer tillkomma fler annonser nu under eftermiddagen. En del kläder, skor och lite annat trevligt!

Vem skulle vilja missa något sånt! ;)

Av Marie - 15 februari 2010 15:50

Ja, absolut!! Gå in och kika lite på mina auktioner på Tradera! :)

Skulle dock råda er att göra det nu med detsamma med tanke på vilken klass och kvalité dessa saker håller!..."risken" finns att dom går åt snabbt!

Garanterat hög kvalité till mycket bra pris!


Nu ska jag fortsätta dona på här. Talk to you later! :)

Av Marie - 15 februari 2010 09:18

märkligt vad tiden går fort ibland..redan måndag.

har varit en jättehärlig helg iaf. :)

alla hjärtans, och allt. :)

vi hade en underbar dag igår. älskling gjorde en underbar middag med efterrätt o allt.  :)

han är så underbar. min kärlek. :)


idag blev det tidig morgon. hunden tyckte att det var dags att kliva upp redan halv 8..för tidigt enligt min mening så klev upp strax innan 8. ganska skönt faktiskt att vara uppe tidigt. solen skiner o det är inte så kallt. tack o lov. ska iväg till banken om ett tag för att fixa nya batterier till bankdosorna.


nu ska jag göra mig lite kaffe och se klart Avatar innan jag ska iväg. :)

Ovido - Quiz & Flashcards