colliecorner

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Marie - 17 februari 2010 23:05

Haft en underbart underbar dag! :)

Och imorgon kommer sötaste AK hit på fika..Min älskade man har nämligen bakat en fantastisk kaka nu ikväll. :))

Han är bara för bäst! En otrolig kock, sjukt duktig på att baka o för att inte tala om alltalltallt annat han gör.


Baby, jag älskar dig så mkt. Min fina, fantastiska Tomas!! :)

Av Marie - 17 februari 2010 12:25

Funderar lite på att byta namn på bloggen till något lite mer...ja, jag vet inte. :)

Skulle verkligen uppskatta om ni kom med lite namnförslag.

Har funderat av o till med kommer faktiskt inte på nåt som jag känner mig riktigt nöjd med...har väl några möjliga men..får se. :)


Nu ska jag hänga lite tvätt och börja städa!

Hoppas samtliga får en härlig dag! :)

Av Marie - 17 februari 2010 11:48

Här kommer lite vinterbilder på Gibs som togs under morgonpromenaden. :)




Ovido - Quiz & Flashcards