colliecorner

Direktlänk till inlägg 3 februari 2010

söta saker & kort update.

Av Marie - 3 februari 2010 17:44

tänkte köra en liten uppdatering såhär på eftermiddagskvisten. :)

sitter hos mina föräldrar i Kramfors just nu, nyäten o belåten och Gibson ligger o sover. Ska alldeles strax iväg till min kära kusin som jag inte träffat på drygt 1½ år så det ska bli jättekul! ^^,

Kom hit rätt sent igårkväll så det var lite lagomt kul att försöka hålla vovven i schack efter att han sovit i drygt 3 timmar. Han blir ju alltid lika glad när vi kommer hit och speciellt när han träffar min syster Elin, det är bland det bästa han vet. :)

Dock låg hon ju o sov när vi kom fram (ca. 23:30) medan han var hypertaggad och matte, d.v.s jag, var vansinnigt trött. Hade klivit upp redan kl 8 eftersom jag skulle till tandläkaren så jag såg väldigt mkt fram emot att få lägga mig o småse lite tv en stund o varva ner..men icke!! :)

Han fick tidernas damputbrott o ju mer irriterad jag blev desto värre blev han. Men till slut gick han iaf o la sig, duktiga lillskrutten. :)

Idag var på en riktigt mysig promenad runt Östby och det tyckte han var sååå kul! ^^,

Nu ska vi som sagt åka till kusin Jenny och hennes "lill-kille" Zeke som inte alls är speciellt liten..nog måste han väl väga iaf 50 kg? :)

Ska se om jag få i skrutt lite mat innan vi åker..han har nämligen inte ätit upp sin lunch än. :P


Skickar en liten hälsning till min älskade man där hemma. Saknar dig, mjukläpp. :)


Tänkte avsluta med lite bilder. :)



  

Hur söt är inte denna på bilderna ovan? Den är vändbar och både luvan, ryggsäcken samt "bakbenen" går av ta av. Supersöt! :)



 

Lite Croco-lyx. :)

 

Fint halsband med smycke.






  

Superfin o mjuk sele från Puppia.





  


Säkershetssele från GG.





  

Till sist en klockren regnoverall från GOOD BOY. :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 10 september 2010 16:32

...kika in på vår nya blogg! :)   http://marremedmera.blogg.se ...

Av Marie - 8 april 2010 10:15


..bloggen till ny adress! :)   Och alla ni som följt den här bloggen - följ med dit för en ännu mer angenäm upplevelse & kontanta uppdateringar! ^^,   http://marremedmera.blogg.se        ...

Av Marie - 5 april 2010 12:26

jäklar så seg idag. blev ordentligt sent innan vi somnade igår. såklart kom vi på hur enormt hungriga vi var när klockan var på tok för mkt men som jag brukar säga: man ska aldrig gå o lägga sig hungrig. då somnar man aldrig!! så vi hade mysig ma...

Av Marie - 30 mars 2010 11:59

Sköna tisdag! Vackert väder ute och jag är så glad för varje dag det inte kommer snö! :) I eftermiddag väntar jobbet men det blir inte ett jättelångt pass. Börjar 15:30 och slutar imorgonbitti kl 8:00. Skönt ändå att ha hela dagen kvar..dessutom ...

Av Marie - 26 mars 2010 12:02

Idag är det fredag. Jag tycker dagarna bara springer iväg. :) Dock är det en riktigt seg dag idag..har varit lite trött nu senaste dagarna men känns ändå som att jag är lite piggare idag..jätteskönt. När älskling slutar idag ska vi åka iväg på ett ...

Ovido - Quiz & Flashcards